Грудень 6, 2013 0 285 Переглядів

«Голос надії» в Йошкар-Олі

     20-21 листопада у столиці республіки Марій Ел Йошкар-Олі відбулася регіональна конференція місії «Голос надії». Місіонери з Астраханської, Нижегородської, Кіровської, Іркутської областей, а також з Татарії, Чувашії, Мордовії, Комі-республіки спільно дякували Бога та інформували про своє служіння.

     23 листопада у м. Казань було проведено ювілейне служіння – 20 років з часу заснування церкви ХВЄ. Присутні ділилися спогадами про свій шлях до Бога, згадували непрості часи і дні становлення церкви. Із заключним словом на тему «Розбита посудина» до присутніх звернувся Микола Синюк. Він підкреслив наступне: «Бог користується розбитими посудинами наших сердець і нашого духа, бо тільки визнання нашої  немочі і неспроможності, дає можливість Богу діяти в нас».

     У наступні дні свого візиту до Росії Микола Синюк відвідав та послужив словом у церквах у м. Ядрин (Чувашія) та Лисково (Нижегородська обл.) Разом з ним у поїздці взяли участь заступники директора місії служителі церкви Євген Мельничук та Віталій Оніщук. 

Попередня МАХВЄ оголосила місяць молитви за Україну
Наступна Відбулася конференція Південно-західного регіону Церкви ХВЄ України

Вам також може сподобатися

Новини братерства

На Полтавщині розпочато навчання за програмою “Засади віровчення Церкви ХВЄ України”

18 лютого 2012 р. в м. Полтаві, в приміщенні центральної церкви “Нове Життя” Полтавського обласного об’єднання церков ХВЄП відбулося перше заняття за навчальною програмою “Засади віровчення Церкви ХВЄ України”

Новини братерства

На запрошення громади ОЦХВЄ Михайло Паночко служив у Коростишеві Житомирської області

   Сто кілометрів на захід від столиці трасою Київ-Чоп – і ми в Коростишеві. Це невелике місто, розташоване на мальовничих берегах річки Тетерів, раніше було шахтарським, а за часів незалежності України стало каменярським (сьогодні тут здебільшого займаються обробітком гранітів).

Новини братерства

Представники церков закликають владу до діалогу

   Чому церкви і релігійні організації опинились поза законотворчим процесом, пов’язаним із змінами до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації»?